Перегляд зібрання за групою - Теми міжнародний маркетинг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalizationZyma, O.; Ptashchenko, O. V.; Shevchenko, I.; Afanasieva, O.
2020Modern international marketing development challenges in the context of world markets globalizationMarchenko, S. M.; Vlasenko, O. O.
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко, О. В.; Кошарна, В. В.; Станкова, А. О.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко, О. В.; Родіонов, С. О.; Кущ, Я. М.
2023Глобалізаційні зміни як нові імперативи розвитку світової економіки: виклики для міжнародного маркетингуРезнікова, Н. В.; Іващенко, О. А.; Курцев, О. Ю.
2020Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Литовченко, І. В.; Григорова, Ю. В.
2019Методологічні основи дослідження міжнародного маркетингу високих технологійОтенко, І. П.; Птащенко, О. В.
2018Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацієюПтащенко, О. В.
2018Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва, О. М.; Птащенко, О. В.
2018Теоретичні основи формування міжкультурної комунікації в сучасному суспільствіМорозова, Є. С.; Птащенко, О. В.
2019Інструменти міжнародного маркетингу для просування високотехнологічної продукціїХаджинов, І. В.