Перегляд зібрання за групою - Теми ціна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Use of price marketing in exhibition activitiesKrakhmalova, N.
2017Аналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємстваМурована, Л. В.; Кокорева, А. В.
2005Вибір методу ціноутворення для підприємств легкої промисловостіЯнковець, Т. М.
кві-2024Договір поставки: поняття, зміст і порядок укладенняКоваленко, Інна Анатоліївна; Буняк, Катерина Сергіївна
2014Конкурентоспроможність продукції хлібопекарської галузі УкраїниБокій, О. В.
2018Особливості процесу бізнес-планування в сучасних умовах розвитку УкраїниГнатенко, І. А.; Ушаков, В. В.
тра-2024Предмет і форма договору купівлі-продажу за законодавством УкраїниКоваленко, Інна Анатоліївна; Кобзар, Богдана Сергіївна
лис-2015Принципи та цілі формування цінової політики підприємстваЯнковець, Т. М.; Приступко, Ганна Миколаївна
2017Психологія цін у ринковій економіціБугас, Валерій Васильович; Сидоренко, М. А.
2019Статистика для економістівГородянська, Лариса Володимирівна; Сизов, Алім Іванович
2016Статистичний аналіз факторів ціноутворення підприємств мясопереробної галузіЛісун, Я. В.
2010Трактування сутності собівартості продукції, її види та значення в процесі калькулюванняСкрипник, М. І.