Перегляд зібрання за групою - Теми distribution

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2023Advertising of medicines in Ukraine: an ethical and legal viewPokataev, Pavlo; Bodnarchuk, Oleh; Hryshyna, Tetiana; Korolkov, Vladyslav; Demianchuk, Yurii
2020Marketing-oriented approach to evaluating the strategy of distribution management for innovative products in logisticsGryshchenko, Ivan; Chubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Melnyk, Yuliia
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2017Методика розподілу непрямих затрат через вибір обґрунтованих баз розподілуРадіонова, Наталія Йосипівна
2013Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуціїЯренко, А. В.
2018Порівняльний аналіз розмірних характеристик недеревних волокон різної природиБудаш, Ю. О.; Кучеренко, Є. В.; Плаван, В. П.; Фещенко, Я. В.; Верейко, О. І.
2024Підходи до трактування диверсифікації бізнес-процесів сучасних підприємствКасумов, Т. А.
2016Розробка і дослідження математичної моделі споживання електроенергії в гуртожитках КНУТДКраснитський, С. М.; Онищенко, О. С.
2019Формування системи дистрибуції алкогольної продукціїНіфатова, О. М.; Носкова, Ю. О.
2020Інформаційні технології як інструмент ефективної логістикиЄфременкова, Надія Андріївна; Окапінська, А. Л.