Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1335] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 521 до 540 з 1335
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Challenges and pathways to improve company's financial management by risk minimizationArefieva, O. V.; Miagkyh, I. M.; Yashchuk, A. M.
2018Вплив етапів життєвого циклу товару на формування асортиментної політики підприємстваЩербак, В. Г.; Чжао, Цзун
2018Конкурентні переваги ресторанного бізнесуПоляк, О. В.; Шкода, М. С.
2018Маркетингові дослідження ринку рекрутингових послугОніщук, А. С.; Шкода, М. С.
2018Разработка комплекса программы стимулирования сбыта для ООО "GLORY PACK"Нифатова, Е. М.; Хань, Це
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2018Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльностіМосійчук, Ю. П.; Щербак, В. Г.
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2018Франчайзинг як інструмент розвитку сфери послуг телекомунікації в умовах реформування галузіЛавреха, І. В.; Шкода, М. С.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Управління брендом інноваційної продукціїКовалишина, В. В.; Ніфатова, О. М.
2018Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіКапустинський, Р. В.; Ніфатова, О. М.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Інтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємстваДудко, П. М.; Лю, Сяолінь
2018Підвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівліДудко, П. М.; Кривонос, Є. О.
2018Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингуГончаренко, І. М.; Ханіна, А. О.
2018Нові виклики вимушеної внутрішньої та трудової міграції в УкраїніЩербак, В. Г.
2018Концептуальний підхід до формування адаптивного управління на підприємствіАреф'єв, С. О.
2018Основні тенденції українського ринку публічних закупівель у 2018 роціМурована, Л. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 521 до 540 з 1335