Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1335] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 641 до 660 з 1335
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Аналіз методичних підходів до оцінки ефективності діяльності підприємстваБармалюк, В. В.; Дудко, П. М.
2017Криза як передумова зменшення прибутковості підприємстваАреф'єв, С. О.; Валежанін, М. О.
2017Управління інвестиційною діяльністю підприємстваАвраменко, Д. В.; Дудко, П. М.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Особливості формування стійких конкурентних переваг корпоративних структур на основі SWOT-аналізу процесу інтеграції кластерного типу в Київській областіКупріянов, І. А.; Шкода, М. С.
2017Значення комунікацій в підприємницькій діяльностіКрахмальова, Н. А.; Косач, І. В.
2017Специфічні аспекти маркетингу у сфері надання послуг спортивними клубамиКозінець, А. І.; Щербак, В. Г.
2017Hr-бренд: сутність та стан в УкраїніКовалик, Д. В.; Щербак, В. Г.
2017Маркетингові інновації як джерело формування конкурентних перевагДубініна, А. С.; Щербак, В. Г.
2017Розробка стратегії маркетингуГончаренко, І. М.; Яковенко, А.
2017Обгрунтування маркетингової товарної стратегії підприємстваГончаренко, І. М.; Рева, М. О.
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування Інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М. І.
2017Планування рекламної кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2017Організація маркетингової служби на підприємствіБєлік, Д. П.; Гончаренко, І. М.
2017Формування інноваційної політики підприємстваПримак, М. Ю.; Шкода, М. С.
2017Ринок франчайзингу в Україні та світіЛукашевич, Т. С.; Щербак, В. Г.
2017Формування стратегії підприємстваКрахмальова, Н. А.; Шевчук, Ю.
2017Формування та функціонування ринку кави в УкраїніКрахмальова, Н. А.; Хаян, І. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 641 до 660 з 1335