Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1335] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 741 до 760 з 1335
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Формування інноваційної культури у вищому навчальному закладіЯнковець, Т. М.
2012Інноваційний розвиток підприємства для підтримання його економічної безпекиЯнковець, Т. М.
2017Global innovation index as an indicator of Ukraine's possibilities for innovational developmentIankovets, T.
2017Обгрунтування взаємозв'язку економічної безпеки та інноваційного розвитку бізнесуЯнковець, Т. М.
2017Роль та місце бізнесу в суспільно-економічних відносинахЯнковець, Т. М.
лис-2017Інвестування в людський капітал як основа забезпечення ефективності операційної діяльності підприємстваЯнковець, Т. М.
жов-2017Вплив ефективності праці на підвищення ефективності бізнесу промислових підприємствЯнковець, Т. М.
лис-2017Управління ефективністю підприємницької діяльності підприємств з виробництва одягу в сучасних умовахЯнковець, Т. М.
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Моніторинг як інструмент аналітикиМурована, Л. В.; Рудько, А. О.
2017Нейромаркетинг: методи продаж на основі психологіїМурована, Л. В.; Рибак, Д. К.
2017CRM-система як ефективний інструмент розвитку готельного бізнесу в УкраїніГанущак-Єфіменко, Л. М.
2017Особливості створення та використання мобільних додатків в електронній комерціїКрахмальова, Н. А.
2017Розвиток інтелектуального підприємництва вищого навчального закладуЩербак, В. Г.
2017Аналіз ефективності менеджменту та оцінка управлінських ресурсів в контексті розвитку конкурентоспроможності вищого навчального закладуШевченко, О. О.
2017Методологічні підходи до управління реструктурізацією підприємствПілецька, С. Т.; Мягких, І. М.; Прищепа, Н. П.
2017Персональний брендінгМурована, Л. В.; Матвеєва, А. Д.
2017Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збутуМурована, Л. В.; Чередниченко, О. В.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 741 до 760 з 1335