Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1335] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 961 до 980 з 1335
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Перспективи розвитку легкої промисловості України в умовах інтеграціїМурована, Л. В.
2016Сучасні тенденції розвитку маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Удосконалення конструкції курток чоловічих з використанням сигнальних елементівКожушко, Р. Ю.; Полька, Т. О.
2016Роль соціальних мереж у сучасному маркетингуЗинорук, Л. В.; Мурована, Л. В.
2011Методичний підхід до визначення рівня розвитку інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловостіЯнковець, Т. М.
2014Економіка і плануванняЯнковець, Т. М.
гру-2009Розвиток національної інноваційної системиДенисенко, Микола Павлович; Янковець, Т. М.
тра-2015Розвиток науково-технологічних парків як важливого елементу інтеграції освіти, науки і бізнесуЯнковець, Т. М.
2016Маркетингова складова в системі управління вищим навчальним закладомТарасенко, О. С.; Грищенко, І. М.
2016Рефлексивне управління асортиментомБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Алгоритм проведення публічних закупівель у вищих навчальних закладахМурована, Л. В.
2016SEO-оптимізація як інструмент інтернет-маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Значення колаборацій у сфері модиОстровський, Д. Л.; Янковець, Т. М.
2016Проблеми комплексної оцінки маркетингової діяльності підприємстваКовальчук, Г. О.; Янковець, Т. М.
2016Маркетинг у бюджетних установахБорисюк, Т. О.; Янковець, Т. М.
2016Інтернет-брендинг як сучасний засіб маркетингових комунікаційСінілкіна, А. В.; Янковець, Т. М.
2016Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємстваПруднікова, Н. В.; Янковець, Т. М.
2016Принцип «сарафанного радіо» у створенні успішних продуктівГубенко, Л. Д.; Янковець, Т. М.
2016Основні тенденції розвитку та проблеми інтернет-маркетингу (онлайн-маркетингу)Черней, А. І.; Ковтун, Г. С.; Янковець, Т. М.
2015Підвищення ефективності діяльності вищих навчальних закладів як передумова забезпечення потреб ринку праціГрищенко, І. М.; Цимбаленко, Н. В.; Нефедова, Т. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 961 до 980 з 1335