Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 151-160 зі 209.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Трейд маркетинг в каналах розподілуСтадніченко, В. В.
2024Критерії вибору нових географічних ринківСолнцев, С. О.; Чернишова, О. С.
2024Інтегрована звітність в контексті принципів ESGШостак, І. В.; Плисенко, Г. П.
2024The stock market in the conditions of the digital economyShevchenko, I. O.; Ptashchenko, O. V.
2024Artificial intelligence in content marketing: shaping the future of digital strategyKorsunova, K. Yu.
2024Вплив коефіціенту ризикованості ітерації на волатильність роботи Скрам команди у методології СкрамРябчиков, О. М.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2024Моделювання та оцінювання рівня відтворення компетентнісного потенціалу особиГородянська, Лариса Володимирівна
2024Формування кластеру резильєнності персоналу в структурі моделі компенцій як умова формування стійкості персоналу підприємства в часи війниВартанова, О. В.; Повзун, Д. І.
2021Using the Hackathon ecosystem for social and professional integration of youth in the frameworks of structural and social changeGoncharenko, I. M.; Krakhmalova, N.
2022Hackathon system as part of the university innovation ecosystemGoncharenko, I. M.; Krakhmalova, N.