Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 181-190 зі 1536.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Суспільно оріентований маркетинг в умовах війниЛантрат, Є. О.
2024Вплив електронної комерції на розширення міжнародної торгівлі в умовах діджиталізаціїЛитвишко, Л. О.; Смітюх, Ю. Є.
2024Strategic marketing for IT companies in response to geopolitical and economic challengesMozghovyi, Yaroslav
2024Роль інноваційного підприємництва та стартап-проектів у повоєнному відновленні УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Копа, С. О.
2024Досвід розвитку стійкого туризму в Німеччині для УкраїниСеменюк, Л. Л.; Філатова, О. С.
2024Роль інтегрованих структур бізнесу у відновленні економіки УкраїниКрахмальова, Н. А.; Слонопас, В. В.
2024Стратегічні напрями гармонізації інтересів сільськогосподарських підприємств та держави на національному рівніЯворська, Т. І.; Трусова, А. О.
2024Основні напрями та критерії формування інноваційного підприємництва в університетахБєлялов, Т. Е.; Аширов, Е. С.
2024Ризики в діяльності закладів вищої освіти в період війни та післявоєнного розвитку УкраїниБєлялов, Т. Е.
2024Розвиток стартапів в Україні в умовах війниБєлялов, Т. Е.; Гірник, Я. С.