Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 231-240 зі 1536.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Маркетинговий аналіз ринку солодощів УкраїниШіковець, К. О.; Савоченко, М. О.
2024Інтерактивний контент як елемент успішного маркетингу в епоху діджиталізаціїГоловань, Д. М.; Комлєв, А. М.
2024Причини глобалізації світової економікиКузьменко, О. М.; Баба, С. М.
2024Маркетинг у сфері відеоігорКвіта, Г. М.; Барановський, Д. С.
2024Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу суб’єкту ресторанного бізнесуФірсова, С. Г.; Білорус, М. О.
2024Facebook як рекламний інструмент для бізнесуШіковець, К. О.; Калімбет, І. А.
2024Стимулювання інноваційного підприємництва через державну підтримку та інвестиційні програмиСидорчук, К. Р.
2024Визначення основних проблем та перспектив маркетингу на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Кулик, В.
2024Актуальні тренди розвитку маркетингу торгівельних підприємствШіковець, К. О.; Тікан, Т. В.
2024Маркетингова стратегія ТОВ "Нова пошта"Бебко, С. В.; Сіренко, В. Ю.