Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 241-250 зі 1536.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Виклики та перспективи цифрової трансформації в маркетингуКвіта, Г. М.; Щербань, А. М.
2024Психологічний вплив реклами на споживачаБебко, С. В.; Шостак, К. Є.
2024Features of the formation of the innovative entrepreneurship ecosystem in UkraineYanechko, Serhii
2024Адаптація маркетингу в умовах війниКовальчук, О.; Павліш, Т.; Раделицька, І.
2024Роль діджиталізації туристичного бізнесу в умовах воєнного стану в УкраїніГородянська, Лариса Володимирівна; Лапшина, Т. В.
2024Використання штучного інтелекту у маркетингу як тренд в умовах цифровізаціїЄвсейцева, О. С.; Самойленко, К. В.
2024Вплив рекламних та маркетингових стратегій на розвиток культурно-пізнавального туризмуСеменюк, Л. Л.; Гордієнко, А. В.
2024Роль інноваційних технологій на сучасному підприємствіЮрченко, Юрій
2024Стимулювання інноваційної поведінки працівників в системі управління конкурентоспроможністю підприємстваПомаз, О. М.; Ніконенко, О. В.; Проскура, О. С.
2024Управлінські інструменти розвитку кадрового потенціалу підприємств агропродовольчої сфериСаєнко, В. О.