Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1171-1180 зі 1408.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємствПузирьова, П. В.
2018Соціальне пізнання, діалог, комунікаціяМельник, А. О.; Новіков, Д. В.
2021Функціонування спільних закладів вищої освіти в умовах пандемії COVID-19Бебко, С. В.
2021Туристична анімація: поняттяЗаріцька, Н. М.; Мамедлі, Фахрі
2021Розвиток креативної економіки в УкраїніСингаївська, С. П.; Бебко, С. В.
2021Сучасні тенденції в розвитку готельно-ресторанного бізнесуОвчатова, О. О.; Бугас, Валерій Васильович
2020Особливості функціонування сільського туризму в УкраїніЧернега, М. В.; Костинець, В. В.
2020Діловий туризм в Україні: основні проблеми розвитку та шляхи вирішенняКупрієць, І. О.; Костинець, В. В.
2015Проблеми підвищення інноваційного потенціалу підприємстваЗаріцька, Н. М.; Редько, М. В.
2019Features of social entrepreneurship as a factor in the development of social innovationKhaustova, Yevheniia; Breus, Svitlana; Nevmerzhytska, Svitlana; Tsalko, Tetiana; Kharchenko, Tetiana