Кафедра економіки (ЕК) : [1432] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра бізнес-економіки (БЕ) (наказ № 70 від 14 травня 2018 року)
  • Кафедра бізнес-економіки та туризму (БЕТ)
  • Кафедра економіки та сфери обслуговування (ЕСО) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра смарт-економіки (СЕ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1301 до 1320 з 1432
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Світові тенденції інноваційного процесу розвитку підприємстваБугас, Валерій Васильович; Ольшанський, Г. В.; Кисіль, В.
2016Стратегічні напрями підвищення ефективності функціонування регіональних агросоціальних системОльшанська, О. В.
2016Підвищення ефективності роботи підприємств легкої промисловості на основі впровадження концепції "ощадливого виробництва"Сербенівська, А. Ю.
2016Тенденції впливу зовнішнього середовища на діяльність швейних підприємствДенисенко, М. П.; Бродюк, І. В.
2016Ефективність адаптації вітчизняних підприємств до кризових умовМельник, А. О.; Кудлаєнко, С. В.
2016Адаптація вітчизняних підприємств до впливу глобалізаційних процесівШацька, Зорина Ярославівна
2016Роль децентралізації для регіонального розвитку в Україні в умовах глобалізаційних процесівБорецька, Н. П.; Фокіна-Мезенцева, К. В.
гру-2009Розвиток національної інноваційної системиДенисенко, Микола Павлович; Янковець, Т. М.
2016Формування інноваційних стратегій підприємства на засадах маркетингуМатвіїва, Л. К.; Денисенко, М. П.
2016Інтернет-маркетинг як одна із ефективних площадок розвитку бізнесуСавон, М. В.; Шацька, Зорина Ярославівна
2016Оцінка фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.
2016Оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємстваВасильєва, М. О.; Воронкова, Т. Е.
2016Використання методів оцінювання ефективності маркетингової діяльностіМаслюк, Л. Л.; Воронкова, Т. Є.
2016Проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльностіБезпалько, Н. Ю.; Воронкова, Т. Є.
2016Особливості визначення фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.
2011Роль державного управління в активізації інноваційної діяльності промислових підприємствГречан, А. П.; Воронкова, Т. Є.
2015Проблема забезпечення економічної безпеки підприємстваВоронкова, Т. Є.; Мельник, Д. М.
2011Досвід зарубіжних підприємств з використання управлінських інноваційШацька, Зорина Ярославівна
2014Напрями підвищення ефективності вищої освіти в УкраїніДенисенко, М. П.; Бреус, Світлана Василівна
2012Підвищення рівня економічного розвитку держави в умовах глобалізаціїДенисенко, М. П.; Бреус, Світлана Василівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1301 до 1320 з 1432