Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1361-1370 зі 1994.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Розвиток форм костюма ХХ століття під впливом науково-технічного прогресуКолосніченко, О. В.; Баранова, А. І.; Крічлоу, К. В.; Мазуренко, О. Р.; Степанчук, Д. Ю.
2020Функціонально-якісний аналіз як засіб досягнення загальної естетичної якості моделей одягу як продукту модиЧупріна, Н. В.; Прасол, М. І.; Логвинчук, О. П.; Окрепка, Х. В.
2022Особливості розробки логотипів медичних і косметологічних брендівОлійник, Г. М.; Луцкер, Т. В.; Остапенко, Н. В.
тра-2021Логотип як засіб формування образу косметичної компаніїДергунова, О. О.; Токар, Г. М.; Луцкер, Т. В.
2021Development of specific requirements for unloading vest with a set of bags and materials for their manufactureTokar, Halyna; Rubanka, Alla; Kolosnichenko, O. V.; Ostapenko, Nataliia
гру-2021The use of modern digital technologies in the design and technology VET in UkraineKolosnichenko, M. V.; Yezhova, Olga; Pashkevich, Kalina; Kolosnichenko, O. V.; Ostapenko, Nataliia
2021Традиційна вишивка як інноваційний засіб декорування костюмаЧупріна, Наталія; Терещенко, Ольга; Джаліліан, Фахіме; Волощук, Катерина
2022Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогівКолосніченко, О. В.; Пашкевич, К. Л.
2022Сучасний плакат як різновид реклами: види та формати носіїв в різних каналах комунікації (на прикладі адаптивного дизайну плаката)Остапенко, Н. В.; Колосніченко, М. В.; Луцкер, Т. В.
2022Специфіка сучасних коміксів: традиції та інноваціїКолісник, О. В.