Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [998] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 998
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2014Східний та західний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Пефтієв, Є. Д.
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
2014Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестиційРедько, М. В.; Ольшанський, Г. В.
2014Фактори ризику на підприємстві ПАТ "Центренерго"Корецький, С. Л.; Шевченко, А. С.
2014Маркетинг у сфері транспортних послугКорецький, С. Л.; Моханько, В. Г.
2014Інвент-маркетинг як сучасний метод непрямого впливу на споживачаМурована, Л. В.
2014Контент-маркетинг і його значення в стратегії ведення бізнесуМурована, Л. В.; Зинорук, Л. В.
2014Соціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвиткуМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2014Особливості маркетингової діяльності Store Food Disribution LTD в УкраїніУсик, С. П.; Дробна, О. П.
2014Сутність спонсорства як елементу маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Гаврилюк, А. В.
2014Особливості вірусного маркетингуПодольна, В. В.; Вознюк, Л. О.
2014Рівень конкурентоспроможності вітчизняної продукції галузі легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.; Кондратьєва, Н. К.
2014Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловостіЯренко, А. В.; Кобко, К. Г.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2014Ефективність реклами у Wi-Fi мережахЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2014Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингуЯренко, А. В.; Чех-Чеховська, Я. І.
2014Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуттяЯренко, А. В.; Карпенко, І. В.
2014Принципи управління підприємством в сучасних умовахГеселева, Н. В.; Заріцька, Н. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 998