Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 25161-25170 зі 29914.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
2016Методичні підходи до аналізу ефективності управління ВНЗМоргулець, О. Б.; Григоревська, Олена Олександрівна
15-лис-2024Інноваційні фінансові інструменти для українських бізнесів під час війни та відновленняСльозкіна, Д. В.; Маргасова, В. Г.
2012Особливості впровадження ERP-систем в діяльність вищого навчального закладуБезус, П. І.; Серебряков, Р. А.
2015The concept of management of innovation and investment activity in enterprisesHrashchenko, Iryna; Krasniuk, Svitlana
2019Інтеграційні процеси як основа для колаборації освіти, науки, бізнесу та владиНіфатова, О. М.; Сінілкіна, А. В.
2024Features of functioning and development of business alliances in entrepreneurshipShcherbakov, V. O.; Shkoda, M. S.
2022Сучасні світові тенденції розвитку ІТ-аутсорсингуДудко, П. М.
30-чер-2024Financial management of entrepreneurial universities in the conditions of digitalization, smart economy and the development of educational tourismGalych, Oleksandr; Barna, Marta; Fedirets, Oleg; Fedirko, Hanna; Bielialov, Taliat; Puzyrova, Polina
2018The impact of investment climate and financial analysis implications in making investment decisionsArefieva, O. V.; Miagkyh, I. M.; Solovei, N. V.