Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 25441-25450 зі 29914.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетинг у розвитку ринку внутрішнього туризмуНіфатова, О. М.; Асауленко, І. Ф.
2019Створення торгової марки для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Подкур, Ю. С.
2010Оцінка потенціалу промислового підприємства графоаналітичним методомДибленко, В. І.; Шевченко, О. О.; Шпичак, О. Г.
2023Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємстваЛяшук, А. О.; Гончаренко, І. М.
2010Оптимізація операційної діяльності малих сільськогосподарських підприємствГерасимчук, Н. А.
2024Теоретико-методологічні засади формування соціальної відповідальності закладів вищої освіти в умовах структурно-інноваційних перетвореньМягких, І. М.; Яценко, В. В.
2019SWOT alternative strategies as a marketing policy tool of Bank Alliance JSCDovbush, V.
2019Research on the possibility of innovative integration of Ukraine and the EUShcherbak, V.
2018Стратегічне управління розвитком підприємств побутового обслуговуванняГончаренко, І. М.; Литовка, Ю. С.
2020Методичні аспекти використання мобільного додатка в системі електронної комерції підприємствВолошко, К. А.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.