Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26211-26220 зі 29900.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Використання оптимізаційних моделей при викладанні дисципліни маркетингове ціноутворенняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2024Маркетинговий аналіз ринку солодощів УкраїниШіковець, К. О.; Савоченко, М. О.
2016Особливості просування споживчих товарів в інтернетіДемиденко, Д.; Хоменко, О. І.
2017Особливості поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлюПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2015Розвиток фрилансингу в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2017Бенчмаркінг в діяльності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Шайнюк, І. В.
2019Теорія продажу в управлінні поведінкою споживачаПодольна, В. В.; Дудник, О. О.
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
2019Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
лют-2018Порівняльний аналіз молодіжного ринку праці в Україні та країнах ЄСПономаренко, Ігор Віталійович