Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26221-26230 зі 29905.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємствЄвсейцева, О. С.; Качур, Л. В.
2010Використання формалізованих моделей системної динаміки в інноваційному менеджментіЧубукова, О. Ю.; Геселева, Н. В.; Слізкова, Г. В.
2023Застосування хмарних технологій в маркетингуКвіта, Г. М.; Головачов, І. І.
2019Сутність крауд-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2014Технологія організації стокової торгівліЄвсейцева, О. С.; Півторайко, В. В.
2017Вибір медіаканалу як основна складова медіаполітики підприємстваПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2024Інструментарій формування маркетингової стратегії розвитку компанії дистриб'юторів на ринку УкраїниЄвсейцева, Олена Сергіївна; Толчінін-Бурунський, Євгеній С.
2018Впровадження дуальної системи навчання у ЗВО при підготовці майбутніх фахівців туристичного бізнесуКостинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
2015Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингомЯренко, А. В.
2021Особливості використання Data Science у сфері бізнесуПономаренко, Ігор Віталійович; Михайлов, І. О.