Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26231-26240 зі 29905.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Інтернет-маркетинг як складова маркетингової стратегії підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Марченко, П. О.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Осадча, Л. Б.
гру-2018Вплив економічних факторів на рівень розвитку вищої освіти у регіонах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2014Інвент-маркетинг як сучасний метод непрямого впливу на споживачаМурована, Л. В.
2014Девід Аакер – основоположник брендингуЄвсейцева, О. С.; Золотарьова, Я. М.
2020Бізнес-аналіз ринку нерухомості УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Мороз, А. Ю.
2015Проблеми та перспективи розвитку ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніКорнієнко, Ю. О.; Геселева, Н. В.; Хоменко, О. І.
2015Когнітивні технології в управлінніРаллє, Н. В.
бер-2021Форма споживчої упаковки: критерії інноваційностіБіловодська, О. А.
2019Стратегії розвитку бренду підприємстваХоменко, О. І.; Козелець, О. В.