Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26261-26270 зі 29911.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Цифровізація маркетингу в умовах воєнного стануСаюн, А. О.
2021Symmetry in the visual communication design: methods of dynamic image constructionSkliarenko, N. V.; Gryshchenko, Ivan; Kolosnichenko, M. V.
2019TikTok-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2015Аналіз господарської діяльності підприємств в сучасних умовах на прикладі ТОВГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.; Лугиня, Р. О.
2015Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринкуЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Гриппа, І. К.
29-тра-2019Factor model of social media marketing effect on brand loyaltyChubukova, Olga; Kostynets, Iuliia; Ponomarenko, Igor; Rallie, Nataliia; Zymbalevska, Yuliia
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2023Сучасні тенденції цифрового маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Драгієва, А. Г.
2019Сучасні підходи щодо вдосконалення статистичного аналізу діяльності малих підприємств в УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
2016Сучасний стан та перспективи ринку напоїв в УкраїніКолтко, Ю. Ю.; Хоменко, О. І.