Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26271-26280 зі 29911.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовищаБіловодська, О. А.; Тхорук, Ю. С.; Збарживецька, В. Б.
2020Бізнес-аналітика як ефективний інструмент обробки данихПономаренко, Ігор Віталійович; Телеус, Альона Володимирівна
гру-2018Особливості інформаційної безпеки в сучасних умовахЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2019Методологія проведення маркетингових досліджень у сфері електромонтажних послуг на базі ТОВ "Спецмотнажсервіс К"Хоменко, О. І.; Сапян, А. С.
2019Сутність семантичного ядра сайтуЧубукова, О. Ю.; Данченко, Я. О.
2017Конкурентоспроможність страхового ринку УкраїниЖарінова, А. Г.; Лімаренко, Ю. В.
2014Особливості просування товарів у сфері "Luxury"Яренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2017Маркетинг у соціальних мережахСиненко, О. І.; Служалий, В. Р.
2024Інвестиційне забезпечення та організаційно-економічне управління ресурсами підприємств оборонної промисловості України в умовах воєнного стануОрел, Анна Миколаївна; Майстат, Юрій Валерійович; Якубаш, Олександр Васильович