Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26281-26290 зі 29911.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2012Диверсифікація економіки країни як спосіб підвищення інвестиційної активностіГеселева, Н. В.; Редько, М. В.
2017Особливості проведення опитування серед дітей та молодіЗимбалевська, Ю. В.; Дулепко, Я. О.
2019Маркетинг інновацій як інструмент успішного бізнесуХоменко, О. І.; Бетіна, Ю. О.
2014VIP-бренди: активна реклама чи зважена політикаЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2021Підвищення ефективності методів адаптаційного регулювання в умовах цифрової економікиСидоренко, М. А.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Уточнення категоріально-понятійного апарату дослідження освітнього процесу в сучасних умовахГрищенко, І. М.; Власюк, Т. М.
2018Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?Євсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
2020Інтернет-маркетинг в сфері розважальних послугЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.