Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26291-26300 зі 29911.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2015Основні тренди контент-маркетингу на теперішній час в УкраїніЧубукова, О. Ю.
2023Бізнес-аналіз ринку біопалива УкраїниБебко, С. В.
лис-2020Електронна комерція: категорії та сучасні викликиБіловодська, О. А.
2017Теоретико-методологічна сутність корпоративного управління в УкраїніЧубукова, О. Ю.; Раллє, Н. В.
2016Стратегії вибору галузі для диверсифікаціїГриппа, І. К.; Євсейцева, О. С.
2021Features of the organization of accounting at the enterpriseSilivonchyk, O. B.; Sayun, A. O.
2023Застосування економетрічних моделей в маркетингових дослідженняхШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2020Використання Data Mining для обробки бізнес-данихЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович; Недбайло, Наталія Володимирівна
2016Обґрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахЯренко, А. В.; Раллє, Н. В.