Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26321-26330 зі 29911.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2014Особливості вірусного маркетингуПодольна, В. В.; Вознюк, Л. О.
2022Удосконалення маркетингової політики підприємстваШіковець, К. О.; Манухіна, Юлія Ігорівна
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2009Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2017Сутність системи інтегрованих маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Ільїн, О. Д.
2010Дослідження якісних показників інноваційної діяльності методами частотного аналізуГеселева, Н. В.; Корецький, С. Л.
2017Особливості використання технологій Big Data у банківській та страховій сферахПономаренко, Ігор Віталійович; Гавриленко, О. І.
2017Вивчення соціально-економічних процесів за допомогою технології Data MiningПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2017Репутаційний аудитПодольна, В. В.; Матвеєва, А. Д.