Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26351-26360 зі 29900.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Nature of financial globalizationVilga, Maksym; Chubukova, Olga
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2017Хоррор-маркетинг: проблеми психології сприйняття та розуміння рекламного повідомленняЄвсейцева, О. С.; Козачук, А. С.
2023Тенденції розвитку маркетингу у соціальних мережахЗимбалевська, Ю. В.; Барановський, Д. С.
2016Оцінка та прогнозування конкурентних позицій окремих компанійЖуковін, А. І.; Євсейцева, О. С.
2017Сторітеллінг як інструмент PRПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.
2014Бізнес і споживач: хто винен в розриві відносинЄвсейцева, О. С.; Яременко, О. І.
2019Аналіз міжнародного досвіду застосування інноваційних технологій у продуктовому ритейліБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2017Бізнес аналіз розвитку фондового ринку УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.