Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26361-26370 зі 29900.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Digitalization of marketing communicationsYevseitseva, Olena; Shkut, D.
2019Особливості медіапланування рекламної інтернет-кампаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, В. В.
2025Екологічна конкурентоспроможність як основа планування маркетингу відносин у сучасному бізнесіОрел, Анна Миколаївна; Котвицький, Антон Юрійович; Нужний, Андрій Васильович
2023Інтернет-маркетолог: обов'язки, вимогиЄвсейцева, О. С.; Заркуа, К. О.
2017Використання Big Data компаніямиПономаренко, Ігор Віталійович; Виноградова, О. В.
січ-2007Прогнозування та профілактика правопорушень на фондовому ринку України як умова його стабільностіАндрущенко, Ігор Григорович; Яренко, А. В.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
чер-2020Методологія оцінки ефективності брендінгуЛуців, Т.; Євсейцева, О. С.
2015Інститут інтелектуальної власності в глобальному виміріЖарінова, А. Г.; Чубукова, О. Ю.
2019Вдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваЄвсейцева, О. С.; Кокорева, А. В.