Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26421-26430 зі 29881.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
сер-2018Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2010Механізм інвестиційної безпеки як запорука конкурентоспроможності економікиІванченко, Н. О.
2006Особливості гудвілу як нематеріального активу підприємстваПодольна, В. В.
2024Психологічний вплив реклами на споживачаБебко, С. В.; Шостак, К. Є.
гру-2019Personal branding as a key to the development of marketing communications and information culture of the companyChubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Synenko, Olexandr
2014Особливості проведення промоакційЄвсейцева, О. С.; Глушак, М. Л.
2015Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовахЯренко, А. В.; Хапіна, О. Ю.
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.