Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26531-26540 зі 29897.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Foresight tools to enhance energy efficiency in buildings based on the University energy hubGryshchenko, Ivan; Bebko, S.
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2014Особливості функціонування ринку бінарних опціонівПономаренко, Ігор Віталійович
2023Використання інструментів маркетингових комунікацій в ІПСОНіколаєв, Микола
жов-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
2017Важливість позиціонування в процесі брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ковальчук, В. А.
2014Формування асортименту товарів "власного імпорту" на ринку роздрібної торгівліХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2015Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствГеселева, Н. В.; Головань, Х. В.
31-жов-2023Diagnostics of the strategic management of the financial and economic development of the enterpriseZham, Olena; Rudyka, Victor; Voronko-Nevidnycha, Tetiana; Bebko, S.; Shikovets, Catherine; Kvita, Halyna
2020Implementation of marketing and legal tools in the process of commercialization for innovative products in strategic management and entrepreneurshipBilovodska, Olena; Melnyk, Yuliia; Alenin, Yury; Arkusha, Larysa