Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26541-26550 зі 29897.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Моделювання виробничих процесів автоматизованого виробництваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Безсмертна, Ю. С.
2010Сучасні підходи до моделювання процесів макроекономічного регулюванняЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.; Ямненко, Г. Є.
2023Таргетингова реклама: переваги та недолікиЄвсейцева, О. С.; Крижанівський, М. А.
2022Створення мобільних додатків для туристичного ринкуПавленко, В. М.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.
2017Інформаційна безпека як фактор економічної безпекиДіброва, О. В.
2015Місце та роль соціопатії у маркетингуЯренко, А. В.; Яренко, Г. О.
2017Поняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльностіПодольна, В. В.; Лі, КА
2023Розробка маркетингової стратегії як чинника конкурентоспроможності на ринку туристичних послугСубот, Т. П.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Моделі формування і розвитку брендуВолковинська, П.; Євсейцева, О. С.