Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26581-26590 зі 29900.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Web scraping як інструмент отримання даних в мережі інтернетПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2015Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживачаПодольна, В. В.; Бураковець, Е. А.
2023Internet marketing in Ukraine: problems and prospectsSaiun, A. O.; Radchenko, K. M.
2017Персоналізація в маркетингуХоменко, О. І.; Бондар, С. В.
лис-2024Market Research of the Ukrainian Dairy Industry MarketShikovets, Kateryna; Kvita, Halyna; Smolsky, Maxim
2024Використання штучного інтелекту у маркетингу як тренд в умовах цифровізаціїЄвсейцева, О. С.; Самойленко, К. В.
2017Практика використання штучного інтелекту у сучасних умовахІванченко, Н. О.; Гугля, В. Ю.
2017Роль маркетингу в туристичному бізнесіХоменко, О. І.; Тимошенко, Ю. В.
2014Реклама як засіб впливу на поведінку покупцівЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2017Сутність стратегічного маркетингового аудитуПодольна, В. В.; Подунай, В. В.