Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26691-26700 зі 29881.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Концептуальні засади інтеграції штучного інтелекту в управлінні інтелектуальним капіталом закладу вищої освітиХаустова, Євгенія
тра-2021Coaching in solving socio-psychological problems of higher education studentsBudiakova, Olena
2016Глобалізація світової економіки: проблеми і наслідкиВоронкова, Т. Є.
2017Аналіз іноземного досвіду управління державними активамиСиненко, О. І.; Барсукова, М. А.
2023ЗСП як сучасний інструмент маркетологаКвіта, Г. М.; Вяткін, О. В.
2021Сутність грошових коштівСілівончик, О. Б.; Саюн, А. О.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
2017Як веб-маркетинг допомагає вийти компанії на новий рівеньХоменко, О. І.; Джафаров, А. Ф.
2015Моделювання як складова процесу прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Лучанська, І. В.