Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26701-26710 зі 29881.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Стратегія розвитку бренда роботодавця як складова успішного бізнесуЗимбалевська, Ю. В.; Чегренець, Д. В.
2014Сутність спонсорства як елементу маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Гаврилюк, А. В.
2021Закордонний досвід впровадження інноваційних фінансових інструментівЛайкова, М. В.; Квіта, Г. М.
жов-2022International innovation collaboration of business and higher education in a framework of the Chinese global initiative "One belt - one road: background and prospectsLiu, Yiru; Gryshchenko, Ivan; Cherniavska, Olena; Morhulets, Oksana; Cherniavska, Oleksandra; Wang, Zhijun
2016Методи соціальної підтримки учасників АТОЧубукова, О. Ю.
2012Застосування методу бджолиних колоній для розв’язку задач оптимізаціїЧубукова, О. Ю.; Іванченко, Г. Ф.
лют-2021Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспектиБіловодська, О. А.
2016Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінніХоменко, О.; Євсейцева, О. С.
2017Social Media Marketing, як новий вид маркетингуЧубукова, О. Ю.; Сичов, Д. О.
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.