Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26731-26740 зі 29891.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
2010Використання маркетингової діагностики в управлінні матеріальними потокамиЄвсейцева, О. С.
2023Моделювання бізнес-рішень в маркетингуШіковець, К. О.; Казнодій, В. О.
2020Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2017Партизанський маркетинг в діяльності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Щур, К. А.
2015Засоби підвищення ефективності маркетингової діяльностіГеселева, Н. В.; Верхушина, О. С.
2014Недоліки застосування маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку УкраїниЯренко, А. В.; Дмітрова, М. В.
2023The importance of marketing innovations as the basis of management of the enterprise's competitivenessIevseitseva, Olena; Mihalatii, O.
2020Environmental packaging in trade logistics and innovative entrepreneurship based on internet marketing online research and communicationsBilovodska, Olena; Starostina, Alla; Vovk, Viktoriia; Moroz, Olha; Moroz, Mykola