Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26751-26760 зі 29885.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Розвиток ринку «інтернет речей» в УкраїніІванченко, Н. О.
2019Правила формування семантичного ядраЧубукова, О. Ю.; Горощенко, З. С.
тра-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
2014Ефективність каналів розподілу товарів споживчого призначення ТОВ СП "СОЛОМІЯ"Яренко, А. В.; Руденко, Р. М.
3-кві-2025Основи та формування кластерної концепції бізнес-середовищаОрел, А. М.; Рабчук, С. В.
2018Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Головач, М. С.
2016Складові інноваційної економіки - освіта, технологічні уклади, когнітивні технологіїЧубукова, О. Ю.; Раллє, Н. В.
2015Особливості національного брендингуКравець, О. О.; Євсейцева, О. С.; Писанець, К. К.
2023Requirements and principles of digitalization of the management and educational process of higher education institutions of UkraineYevseitseva, Olena; Lebediev, M.
вер-2019Стартапи у процесі комерціалізації інноваційної діяльностіБіловодська, О. А.; Топтун, Ю. М.