Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26771-26780 зі 29891.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Сутність агресивної реклами в маркетингуЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2023Sustainability and innovation: new roles of universities in ensuring economic growth and achieving global sustainable development goalsCherniavska, Olena; Cherniavska, Oleksandra; Bayramov, S. V.; Magliocca, P.; Pascalau, Raul
2015Сегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринкуЯренко, А. В.; Таран, Е. В.
2014Роль маркетингу в управлінні бажаннями та потребами людейЗимбалевська, Ю. В.; Холіна, Ю. Ю.
2014Мерчандайзинг імпульсивних покупокЄвсейцева, О. С.; Крат, А. Н.
2015Проведення маркетингового дослідження в ІнтернетіХоменко, О. І.; Головань, Х. В.
2021Інноваційні технології у сфері цифрового маркетингуБитик, О. Б.; Гутман, А. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2017Дизайн відносин, або на що варто витратити творчі силиЄвсейцева, О. С.; Сіряк, Д. В.
2016Розвиток брендингу в УкраїніКокорева, А. В.; Євсейцева, О. С.
2023Управління конкурентоспроможністю на ринку послугКвіта, Г. М.; Субот, Т. П.