Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26781-26790 зі 29897.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Стимулювання продажу як елемент маркетингової комунікаційної політики підприємстваПодольна, В. В.; Титаренко, С. Ф.
2017Використання KPI для оцінювання діяльності підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Саєнко, І. В.
2014Емоційний зміст брендуЄвсейцева, О. С.; Таран, Е. В.
2015Цінові оптимізаційні моделі у маркетинговому ціноутворенніЧубукова, О. Ю.; Колтко, Ю. Ю.
2014Концепція стратегічного управління General Electric / McKinseyГеселева, Н. В.; Барсукова, М. А.
2016Бізнес-аналіз ринку сировини для виробництва біотопливаШіковець, К. О.; Мартинюк, В. В.
гру-2018Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інноваціїЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.; Волковинська, П. С.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2010Інноваційні підходи щодо моделювання виробничих системПолохова, І. М.; Чубукова, О. Ю.; Шіковець, К. О.
2014Методичні засади побудови організаційно-економічних механізмів управління за когнітивним підходомРаллє, Н. В.