Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27161-27170 зі 29913.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Особливості маркетингової стратегії державних органів управлінняКвіта, Г. М.; Ярош, А. О.
2023Маркетинг сучасності: реалії та перспективи діджиталізаціїБабак, О. Р.
2017Еволюція бізнес-розвідки та її значення у маркетингових дослідженнях конкурентівХоменко, О. І.
2024The challenges of biogas production in the context of post-war recoveryBebko, S.
2019Відмінності комунікацій на автомобільному ринкуПодольна, В. В.; Кузьменко, А. В.
15-лис-2024Роль персоналізації у побудові маркетингових клієнтоцентричних стратегійМельник, М. О.; Орел, А. М.
2014Аналіз ринку лакофарбової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Гришко, М. В.
2021Особливості використання маркетингу впливуПономаренко, Ігор Віталійович
2020Значення інформаційних технологій для економічного зростанняДомантович, О. П.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємстваЄвсейцева, О. С.; Гладка, С. І.