Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27201-27210 зі 29913.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Інтелектуальний аналіз бізнес-процесівКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Теніщева, Д.
2024Facebook як рекламний інструмент для бізнесуШіковець, К. О.; Калімбет, І. А.
2015Конкурентні переваги в маркетингуЯренко, А. В.; Голота, В. В.
2017Теоретичні аспекти дослідження конкурентоспроможності підприємстваРаллє, Н. В.; Хархан, В. В.
2015Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Хаян, І. А.
2021Improvement of documentation of settlements with buyers and customers for the purpose of strengthening information security of the enterpriseSlepchenko, V. P.; Sayun, A. O.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2016Економічний ефект від припинення використання піратського програмного забезпеченняЧубукова, О. Ю.; Писанець, К. К.; Жидков, В. О.
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2009Інтелектуальний аналіз даних для вирішення економічних завданьІванченко, Н. О.