Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27431-27440 зі 29914.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компаніїЄвсейцева, О. С.; Толстих, А. В.
2014Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловостіЯренко, А. В.; Кобко, К. Г.
2015Оптимізація виробничої програми підприємстваГеселева, Н. В.; Богуславська, М. В.
2015Пріоритетні напрями підвищення ефективності механізму управління інтелектуальним капіталомЖарінова, А. Г.
2021Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингуГалака, М. П.; Квіта, Г. М.
2023Трансформація маркетингових комунікацій під час війни та їх післявоєнний розвитокГалстян, М. А.
гру-2019Діджиталізація бізнес-процесів у ринковому середовищі інноваційних продуктівЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
2017Особливості антициклічного управління підприємством в сучасних умовахРаллє, Н. В.; Хархан, В. В.
2023Features of using email marketing in company strategyЄвсейцева, О. С.; Гетьман, В. Ю.