Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27551-27560 зі 29914.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
сер-2025Теоретико-методологічні засади управління фінансовою стійкістю малих підприємств у контексті циклічних коливань економікиПузирьова, Поліна Володимирівна; Власюк, Тетяна Миколаївна; Ільчишин, Максим Євгенович
2012Аналіз ринку снекової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Ющенко, А. В.
2018Topical conceptions of the development of information society under conditions of NBIC-convergenceChubukova, Olga; Rallie, N. V.; Zimbalevska, Yu. V.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахХоменко, О. І.; Сіряк, Д. В.
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів у ЗВОШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2018Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2017Позиціонування страхових компаній на українському ринкуЗимбалевська, Ю. В.; Бутенко, А. В.
2017Маркетинг нових товарівХоменко, О. І.; Рафальська, І. В.
2015Оцінка якості та конкурентоспроможності продукції підприємстваЯренко, А. В.; Юрченко, О. С.
2020Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарівЄвсейцева, О. С.; Гейко, М. Є.