Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27681-27690 зі 29914.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Ресурсоощадні технології виробництва текстилю, одягу та взуття. Т. 2Щербань, В. Ю.; Піпа, Б. Ф.; Чабан, В. В.; Щербань, Ю. Ю.; Каплун, В. В.; Здоренко, В. Г.; Червонюк, О. К.; Чубукова, О. Ю.
2019Дослідження маркетингу соціальних медіа в сучасному стані інтернет-рекламиЄвсейцева, О. С.; Антонюк, Л. Д.
2021User Experience Design – мистецтво і наука створення позитивних емоцій через взаємодію з продуктомЮркевич, Т. В.; Євсейцева, О. С.
2024Маркетинг у сфері відеоігорКвіта, Г. М.; Барановський, Д. С.
2018Особливості бренду у формуванні іміджу підприємстваПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2019Бренд університету як інструмент маркетингових комунікаційПавленко, О. В.
2024Direct-маркетинг: невіддільна частина бізнес-стратегії підприємстваЄвсейцева, О. С.; Мігалатій, О. В.
2020Corporate social responsibility as a method of the big and medium-sized businesses’ influence on consumersYevseitseva, Olena; Kolesnyk, B.
2016Мобільна реклама – дієвий інструмент мобільного маркетингуОлійник, О. С.; Євсейцева, О. С.
2017Тенденції розвитку Event-маркетингу в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Палієнко, А. О.