Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 28201-28210 зі 29930.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловостіМурована, Л. В.
2018Дослідження принципів проектування колекції сучасного одягу на основі символів слов'янської вишивкиКожушко, Р. Ю.; Слуковська, О. В.; Глоба, І. А.
2016Європейський досвід удосконалення організаційної культури підприємства для підвищення його економічної безпекиЯнковець, Т. М.; Черней, А. І.
2016Інтернет технології як сучасний інструмент комунікаційУстенко, А. С.; Хмелевська, Л. П.
жов-2019Основи управління фінансово-економічною безпекою підприємств в сучасних умовахПузирьова, П. В.
2021Формування і розвиток системи державно-приватного партнерства і підтримки малого бізнесуЩербак, В. Г.; Даценко, Д. С.
2013Сучасні підходи до аналізу ринкової ситуації при складанні бізнес-плану інноваційного проектуЯнковець, Т. М.
2016Напрями стимулювання інноваційної активності АПК в умовах формування кластера з урахуванням ефекту дифузіїЩербак, В. Г.; Готра, В. В.
2023The professional health of the teacher as the basis of the well-being of effective pedagogical activity and the guarantee of the development of social responsibility of the institution of higher education in the conditions of warHanushchak-Yefimenko, L. M.; Halavska, Liudmyla; Arabuli, Svitlana
2020Features of the influence of the market environment on the innovative development of agricultural enterprisesHanushchak-Yefimenko, L. M.