Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 28931-28940 зі 29914.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Formation of the modern model of interaction of business and institution of higher education in post-war recovery of UkraineБєлялов, Т. Е.; Кохно, В. С.
тра-2019Теоретичні основи формування сучасної моделі менеджментуПузирьова, П. В.; Горбань, О. Г.
2016Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємстваПруднікова, Н. В.; Янковець, Т. М.
2012Механізм управління стратегічними змінами як інструмент капіталізації підприємницької діяльності (світова практика)Гайдей, О. О.; Лісун, Я. В.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2015Управління інтересами контрагентів на основі мережевої моделі розвитку економічної системиЛісун, Я. В.
2020Розвиток інвестиційної діяльності підприємств УкраїниБабій, К. О.; Мягких, І. М.
2017Управління інвестиційною діяльністю кредитних організацій в умовах їх орієнтації на розвиток реального сектора економікиГончаренко, І. М.; Шевченко, І.
2017Розробка програми матеріального стимулювання діяльності фахівців з продажу послуг стільникового зв'язкуГончаренко, І. М.; Дмитрієва, М. В.
2018Удосконалення системи матеріального стимулювання працівників-підприємцівГончаренко, І. М.; Шульга, Я. В.