Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 28951-28960 зі 29914.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Роль та значення посередницького підприємництваМягких, І. М.; Тесленко, К. А.
2016Роль маркетингу в рекреаційній сферіГайдай, М.; Шкода, М. С.
2010The enterprise's competitive managementBieliaieva, Nataliia; Yemets, N.
2023Аналіз розвитку бізнес-альянсів в Україні та їх вплив на економіку країниШкода, М. С.; Щербаков, В. О.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2020Инновационный потенциал предприятия и его оценкаНуриев, Е.; Мягких, И. Н.
2020Development of business corporate strategiesGrytsun, V.; Shcherbak, V.
2015Implementation of priority technologies in the energy-efficient management of enterprisesGoncharenko, I.
2015Формування методичного підходу оцінки економічної стійкості підприємства легкої промисловостіХмурова, В. В.; Семененко, О. В.