Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26581-26590 зі 29991.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Огляд діяльності юридичного ринку та асортименту послуг компаній в сучасних умовахПодольна, В. В.; Слободяник, В. О.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2014Дослідження товарного руху в мережах збуту при розподілі продукції на ринкуЯренко, А. В.; Кірпіченко, Ю. С.
2014Контент-маркетинг і його значення в стратегії ведення бізнесуМурована, Л. В.; Зинорук, Л. В.
31-бер-2025Антикризові комунікації як інструмент операційного менеджменту організаційОрел, А. М.; Молодець, С. С.; Гаврилюк, І. О.
гру-2016Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системахЯренко, А. В.; Раллє, Н. В.
лис-2019Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктівБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
2017Сучасний стан та проблеми аграрного сектору УкраїниРаллє, Н. В.; Острожинська, В. Є.
2019Західний та східний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ляшук, О. А.
2021Оцінювання ефективності мобільних ігор за допомогою метрикПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.