Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 27221-27230 of 29992 (Search time: 0.04 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Теоретичні аспекти дослідження конкурентоспроможності підприємстваРаллє, Н. В.; Хархан, В. В.
2015Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Хаян, І. А.
2021Improvement of documentation of settlements with buyers and customers for the purpose of strengthening information security of the enterpriseSlepchenko, V. P.; Sayun, A. O.
2014Стимулювання збуту в АТ "Ощадбанк"Хоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2016Економічний ефект від припинення використання піратського програмного забезпеченняЧубукова, О. Ю.; Писанець, К. К.; Жидков, В. О.
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2009Інтелектуальний аналіз даних для вирішення економічних завданьІванченко, Н. О.
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.
2020Адаптація системи маркетингових комунікацій до онлайн-середовищаШкут, Д. М.; Євсейцева, О. С.
2019Необхідність дослідження споживачів на ринку консалтингових послугХоменко, О. І.; Тхорук, Ю. С.