Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27721-27730 зі 29959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Методичні аспекти впровадження ключових показників ефективності (КРІ) на підприємствіПономаренко, Ігор Віталійович; Саєнко, І. В.
2016Особливості формування конкурентних переваг на ринку освітніх послугЄвсейцева, О. С.; Пустотіна, К. В.
2015Тенденції розвитку торгівлі цінними паперами на фондових біржахКвіта, Г. М.; Писанець, К. К.; Бігма, Д. С.
кві-2017Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Духніч, С. Є.
2016Порівняльна характеристика основних конкурентних стратегійОгієнко, О. С.; Євсейцева, О. С.
бер-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2014Фінансовий моніторинг та оцінювання ризиків в сфері банківських послугГеселева, Н. В.; Кірієнко, М. О.
2014Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесуЯвнікова, М. О.; Хоменко, О. І.
2019Тренди діджитал маркетингу, на які слід звернути увагуЄвсейцева, О. С.; Коростинська, Н. Р.
2018Теорія матричних ігор в економіціКвіта, Г. М.; Головачов, І. А.