Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 5801-5810 зі 28904.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
жов-2020Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
жов-2019Особливості викладання образотворчих дисциплін в контексті дизайнерської освітиПопова, Ірина Іванівна
лис-2020Чинники формування маркетингових стратегійБіловодська, О. А.; Шебеда, К. В.
гру-2020Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарівБіловодська, О. А.
2019Енергоефективне керування лінійним кроковим пристроемСмолянінов, В. Г.; Сухопара, О. М.
2019Визначення кутової швидкості ведучого валу машини для обробки деталей: енергетичний підхідЗалюбовський, М. Г.; Панасюк, І. В.; Малишев, В. В.
2019Аналіз коливальних процесів у відцентровій барабанній пральній машиніВоляник, О. Ю.; Гладчук, О. З.
2019Аналіз теплофізичних властивостей волокнистих нетканих матеріалів різного складуКучеренко, Є. В.; Плаван, В. П.; Будаш, Ю. О.; Романюк, О. О.
2019Analytical determination of the time of handling process of polymeric parts in a machine with a complex movement of working containerZalyubovskyi, M. G.; Panasyuk, I. V.; Smirnov, Y. I.; Kuznetsova, O. O.; Malyshev, V. V.
2019Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів у ЗВОШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.