Перегляд зібрання за групою - Автори Подольна, В. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 56  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014"Digital PR" як засіб комунікаціїПодольна, В. В.; Ярошенко, В. В.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2015STS-маркетинг як основа сучасного стратегічного маркетингуПодольна, В. В.; Ярошенко, В. А.
2016Аналіз заходів стимулювання збуту в ресторанах швидкого харчування м. КиєваСтеценко, Г. С.; Подольна, В. В.
2015Аналіз методів оцінки ефективності маркетингових комунікаційПодольна, В. В.
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2015Аналіз ринку аудиторських послуг в УкраїніПодольна, В. В.; Артем'єва, А. О.
2017Вибір медіаканалу як основна складова медіаполітики підприємстваПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2017Використання Big Data маркетингу для прогнозування поведінки клієнтівПодольна, В. В.; Матвеєва, А. Д.
2015Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживачаПодольна, В. В.; Бураковець, Е. А.
2019Відмінності комунікацій на автомобільному ринкуПодольна, В. В.; Кузьменко, А. В.
2019Відмінності маркетингових комунікацій на ринку нерухомостіПодольна, В. В.; Юркевич, Т. В.
2017Вірусний маркетингПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Детермінанти сталого розвитку підприємств в умовах турбулентностіHołda, A.; Матюха, Микола Миколайович; Радіонова, Наталія Йосипівна; Кардаш, М. О.; Григоревська, Олена Олександрівна; П'явка, В. Г.; Зінченко, О. В.; Помінчук, В. Г.; Скрипник, М. І.; Шовтенко, О. В.; Саюн, А. О.; Ліснічук, Т. В.; Польовнича, А. П.; Рибалка, Н. В.; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Вергун, М. О.; Коляновська, В. О.; Киричок, Д. Ю.; Радченко, В. Л.; Бунда, О. М.; Яковенко, Т. В.; Тимошенко, І. М.; Сайко, К. І.; Кисельова, А. А.; Бугданова, А. О.; Здоренко, С. О.; Антонець, В. О.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Безверхий, К. В.; Сльозко, Тетяна Михайлівна; Dobija, M.; Ренкас, Ю.; Борецька, Н. П.; Ольшанська, О. В.; Коценко, К. Ф.; Подольна, В. В.
2019Комунікації на ринку штучного інтелектуПодольна, В. В.; Гончаренко, А. Р.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2019Концепція комунікативної ефективності просування ЗВО на ринку освітніх послугПодольна, В. В.; Євсейцева, О. С.
2017Концепція маркетингового управління та його особливості у сфері послугПодольна, В. В.; Дукач, Т. С.
2017Логотип як основна складова торгової маркиПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2015Маркетингове дослідження проблем та перспектив розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніПодольна, В. В.; Дутка, І. В.